Friday 29 July 2011

welcome back missnawwar !

bapak lah. lama doh aku ta mengupdate blog aku nih.
ada sape sape rindu aku ta ? elehh mane ade yg nak rinduu kat aku ni kan.
tapelahh aku tau aku sape. 
cehhh nak emotional tiba tiba apehal nih? HAHA
sorry lah eh. im very busy lah lately ni.
nak online pon pk sepuloh kali tau. kadang kadang tu online pon cek
ape ape yg patot n then sign out.
tak pon kadang kadang pinjam jela lappy lynn. hehee..
sibuk sangat sangat lah sekarang.
rasa tension je tau.
dengan assignment yang berjuta, dgn presentation lg, dgn quiz dgn test !
ya allah. dalam satu masa macam ni nak mampos ?
sumpahh ta larat tapi nak atau tanak tetap jugak lah kena buat.
untuk diri sendiri jugak kan? haha. 
korang semua bagilah sokongan moral dekat aku sikit.
bg aku semangat.
cehhh :)
insyallahh aku boleh. 
okay lah bubye !

No comments:

Post a Comment