Friday 29 July 2011

Selamat Menyambut Ramadhan Al- Mubarak

Assalammualaikun semua sekejap je kan 
dah nak datang bulan Ogos ?
insyallah mungkin 1 Ogos ni semua umat Islam sudah diwajibkan untuk berpuasa.
Kejap sangat masa berlalu. Rasa macam semalam baru je aku masok Semester Satu.
HAHAHA poyo ta ? cehhh..
Tahun ni first time aku puasa jaoh dari family aku.
Selalunya puasa mesti dekat rumah. 
Errr waktu kat skola teknik dulu pon setiap minggu boleh dikatakan aku balik..
Dapat buka sedap sedap kalau kat rumah.
Tp sekarang ni aku kat Kuantan.
Sambut puasa dengan bestie bestie jelahh eh.
Sahor ke buka ke ala kadar jelahhh.
Orang lain semua dah start dah shooping raya tp aku belom lg.
Nak savinglah ! Duit pt untuk Semester Dua ni sikit ohh !
Why eh why ?
Just tunggu jela report from Pt. hurmmmm :(
Aku start cuti raya 24hb Ogos, tiket balik raya pon dah beli.
Alhamdulillah so tade la masalah nak balik raya nnt kan. Hehehe suka suka ;)
Paling penting dapat jugak lah aku nak merasa Bukak Puasa kat rumah oii.
So sweet ! HAHAHA
Err maybe shopping raya kat Seremban jelah kot.
Beli jela ala kadar je.
Haihhh ontah lah. 
Bulan puasa nih insyallah lah nak puasa penuh tanak lah ponteng
melainkan kalau ade cuti free.
Perlulah diManfaatkan ! 
ehh okaylah guys !
Selamat Berpuasa Okayyy :)

No comments:

Post a Comment