Sunday 17 July 2011

Happy Birthday adek, Nawwar Naziha :)

hi people. 
kali ni entry aku khas buat adek aku yg sorang ni.
Nawwar Naziha Mohamed Najib di lahirkan di
Hospital Kuala Lumpur pada tarikh 16 July 1994.
Hahahaha
Sorang je adek aku weh.. dia lah satu satunya !
kami mempunyai perwatakan yg sama. tp seriously adek aku ni garang doh !
ehh dik. kau dah 17th kan ? HAHAHA
dah tua dah kau. so jangan jadi macam budak budak tau.
tahun ni SPM. kau lawan akak akak kau ni ehh.
errr so birthday adek..
kau kena say thank you dekat kak nad sebab dia belanje kau KEK.
sedapp kan.
dah la cheese kek pulak.
thanks dik aku balik ni, kau bg aku baju, bg aku call free. 
macam birthday aku pulak aku dapat semua tuh.
hihihi..
muwahh muwahhx muwahh.
sayangggg kau sangat sangat <3
birthday girl


dik, i love youu <3


No comments:

Post a Comment