Saturday 16 July 2011

i'm so happy !

ya allah. sukanya aku harini..
kenapakah ? yelah ! harini dah janji ngan bestfriend forever nak hang out !
even aku tau dia penat kan..
yelahh dari perak,kl n last destinasi seremban.
kesiann dia. tp sebabkan dia sayang aku, so dia ta kesah la penat ke ape ke kan..
cehhhh.. bestfriend yg aku maksudkan adalah nur liyana..
tp aku lebih selesa kalau panggil dia nana je :)
dalam ramai kawan kawan aku, cuma dia je yg panggil aku Nabila.
adesss.. ! HAHA
aku ta kesah la maybe sebab ktorg ni rapat kan..
hehe jangan dia panggil aku babi ke bangsat ke sudah lah. HAHA
hee, alkisahnya semalam memang nekad nak kua ngan c comei nih.
tp hujan lebat pulak. tp aku tetap usaha nak keluar.
so, aku mintak izin ayah nak pakai kereta..
yelaa takan hujan hujan tu nak keluar naik moto kan ?
nak mampos ape ? HAHAA
so nasib baik la ayahanda tersayang ku bagi pakai kereta..
thank you ayah ! :)
hurmmmm so kami decided pegi jusco lah.
yela. setakat kat seremban ni, ape je nak pegi ? BORED !
ishhh lgpon nana nak beli apetah kat kawan dia tu. untunglahh budak photography nih !
HAHAA
lpas tu kami decided nak pegi Mcd baru sebelah tesco.
baru bukak babe ! terbaik lah kan..
malam ni entah kenapa, malas pulak aku nak drive.
so, nana kau lah jadi driver aku eh ! hehe :)
minah ni bawak kereta okay lah, just dia belom ade lesen je.
lepas ni kau amek lesen eh nana oii. HAHAHA
sekarang aku cuma duduk kat seat passenger jelah kan. hihi :)
nana :)
loveyou bestie <3
hee, lepas ni bile lah kite nak kua lagi nana ? ohh okay. aku tau.
2 3 hari before raya kita balik seremban
kite shopping last minute together eh ! can ? HAHA
puasa den ta balik doh. kopak den nak balik tiap tiap bulan.
okay lah nana, thanks lah sudi layan den even den tau kau penat semalam.
sayangggg kau comey ! muahhhx <3

No comments:

Post a Comment