Friday 15 July 2011

eyqa yaw :)

tetiber terasa nak cerita perihal bestie aku yang sorang ni. sumpah doh !
rinduu sangat ngan minah ni.
dia memang gila. sometimes dia ni emo ta pasal pasal.
tp seriously lah aku cakap, aku selesa sangat kawan ngan minah ni.
even aku da jumpe kawan lain kat university college shahputra tu, aku tetap
terasa macam susah na dapat pengganti eyqa nih..
cehh bangga la tu kalau baca kan ? 
tape tape. aku ikhlas ye sayang :)
hee, nawa amat tertarik ngan pic korang yg nih.
sweet sangat sangat !! 
hehe korang jaga relationship korang ni eh.
nawa tanak dengar dah lepas ni begadoh la ape la.
siap main lari lari kan diri.
sorang ke sana, sorang ke sini. alahaiiii ! HAHAA
errr sometimes tu memang nawa rasa macam nawa ni tempat korang buat 
sesi kaunseling kot. hihihi xD
okay la yaww yaww sekalian.
ni je kot nawa na cakap. loveyou girl :)


2 comments: