Monday 2 May 2011

suka ria bersama classmates :)

finally habis jugak paper final aku. horaayyyy :D
setelah berbulan bulan bertungkus lumus aku memerah otak, akhirnya selesai kan ?
so seperti yang di rancang ngan bebudak class.
kitorg decided nak pegi Air Terjun, Paching. 
kami kanvoi tiga kereta and sudah semestinya pak supirnya c Raja Nazrin, Quraisyah and Kakak Anis.
mula mula plan nak gerak lepas zuhur, tp sebab tunggu kereta yang sangat lembap
tapi before tu hantar shaheerah hana at terminal dulu.
dia ta ikot kami sebab dia nak balik Kluang hari tu jugak.
ta menyabarr betol. HAHAHAA :D
kakak anis dengan yien, tunggu kami d college sementara kami dok hantar kawan kami tu.
so setelah selesai okay, dalam pukol 3 lebih baru la gerak. Yeahh, perjalanan bermula.
aku macam biasa dalam kereta dengan lynn ade je benda nak gelak.
quraisyah dengan aryna diam je dalam kereta. yela, mane ta nyer, aryna tu baru masok kereta dah longlai. ayoyo.. hahaha





perjalanan memakan masa selama beberapa minit.
alahh tade la jaoh mane pon. biasa jelaa kan sebab Indera Mahkota dengan Gambang tade la
jaoh mane pon. hehehehe.
sampai je sane, ktorg teros amek tempat yang paling strategik sekali. 













best kan korang ? best. seriously best. tapi aku mandi kejap je. sejuk sangat la. dah la ramai mat perang pon mandi mase tu. ta selesa kot, ramai na Jantan ! hahahaa, sape yang kenal aku, mesti korang paham kan ? hahaha. sesudah mandi tu semestinya perut lapa. dengan langkah yang laju aku secepatnya melantak KFC. hahaha lazat, nasib baik ade ayam spicy nok. kalau tidak, ta termakan aku. hahaha member member aku semua lepas makan continue mandi. heee sejok gila. ta sanggup aku nak terjun untuk kali kedua. hahahaa. dalam pukol 6.15pm ktorg pon keluar dari waterfall ni. Ya Allah bahagia betul bila nak balik. sebab aku nak balik. aku nak mandi. badan aku da mula miang mandi air tu. 
so biasa la kalau da penat main air, masing masing dalam kereta senyap je.
masing masing menguap. aku pon tau. hahahaa
aryna dengan lynn jangan cakap la dorang tu. memang ikotkan hati aku nak tido
tapi sebab aku risau si Quraisyah ni bawak, aku teman la dia. hahahaa :D
tepat pukol 7.20pm selamat sampai di Shahputra Village.
bahagia nokkk. terus aku capai towel n semua bahan mandi aku.
aku, lynn dengan dee balik ostel ta tuka baju. haha
geli gelimat aku tengok toilet at situ so bila da dapat toilet hostel masing masing mandi lupa diri. hahahaha.
prog untuk malam pulak, kitaorg plan nak gerak lepas magrib.
tp adat la kan janji melayu ta penah tepat.
pukol 8pm, aku, dee, aryna dengan lynn teros chow pegi lepak TC.
nak makan makan dulu.
tau pon mngelabah si Quraisyah dengan Raja Nazrin tuh !
lembappp auzubillahhh. hahahahaa
sambil sambil tu sempat gak la ktorg jalan jalan at kedai at area TC tu..
and then bila perot semakin lapar dan lapar ktorg pon decided g makan terus.
1st kedai ktorg masok tu, just jual Nasi Kukus je. sorry la pakcik.
I tanak makan nasi tu malam malam, I nak makan tomyam okay. so next time jela I datang yeah ?
perhhh bapak poyo aku kan ?
n finally ktorg lepak kedai tomyam nih. mamat yang amek order ni asyik cakap slang pantai timur je.
sumpahh doe aku ta paham =,="
sambil gosip gosip dengan bestie, dua ekor lelaki ni pon muncul. hahahaa.
yien macam biasa port nak sebelah aku je kau kan ?
ta habis habis nak mnyakat aku ! tape yien. sebulan cuti pasti kau rindu aku. ahahahahhaa :D




habis makan macam biasa lah ktorg nak masok kereta nak pegi destinasi seterusnya.
Jom Hebohh. JOM JOM JOM, JOM HEBOH HEBOH HEBOH. 
hahahhahahaah :D


ehhh baru aku sedar, aku dengan Quraisyah malam tu sedondon. hahaa.
kau ni qu. hahaha tape laa kawan kan ? hahahaha :D
errr bapok jem nak pegi Jom Heboh. jam dah menunjukkan pukol 10.30pm ye anak anak.
tapi kami pedulik ape. riwayat kami sudah tamat untuk Sem 1 ni tau ta ? hahahaha.






tapi kami pegi Jom Heboh kejap je, sebab ade sebab sebab tertentu.
yelahh purse Dayana Malek hilang doh. adoi dee, mane hang letak nih ? ayoyo, its okay
kami tolong carik yeah ?
Alhamdulillahh, finally jumpa. rupa rupanya terselit dekat seat kereta dia duduk. hahahaa apelaa kau ni dee. pakai handbeg, tapi purse pegang. kelaka tau.
tapi okay la kan, tade pape :)
so selesai penat berlari ke kereta mencarik purse Dayana Malek, dia pon ajak lepak Mapley.
haus haus haus.
jam dah menunjukkan tepat 11.15pm, so biasa la kedai mamak.
muka jantan je kan ? rimas aku rimas. 
so ktorg lepak at Hotlink Walk depan MegaMAll. 
enjoy betul kau ye nawwar ? 
rilex sudahhh last day kott. kan kan kan ? :)
so malam dah semakin gelap, jam d tangan tepat menunjukkan pukol 12.15am.
kami pon teros drive balik hostel 








yeahh hari bahagia. aku seronok. sumpah :')
sem depan kita jalan jalan lagi ye kawan kawan.
i love you all guys <3

No comments:

Post a Comment