Friday 29 April 2011

finally.

malu malu malu. itu yang aku rasa sekarang. seriously ! mane aku nak letak muka comei aku ni ehh ? hahahhahaha please la nawwar. heee, tapi sekurang kurangnya aku rasa lega sangat sekarang. yela, now dia da tau ape yang aku rasa. wahhh malu malu :D  hehe control perasaan babe. mane boleh show off sangat kan? hahaha. tapi seriously ape yang aku cakap petang tadi, semua tu ikhlas dari hati aku. sikit pon tade yang palsu. yeahh nampaknya ade someone yang telah berjaya bukak pintu hati aku ni yeah ? hahaa, eleh elehh bangga la tu kan kalau dia baca. menyampahh aku ! buwekk :D hope segala kata kata dia tu betul yeah. tade yang palsu lagi. serik la kalau asyik kena "tipu" je. letihh sudah ! hahahahaha. happy happy happy. thank you honey. i love youu <3

No comments:

Post a Comment