Thursday 18 August 2011

Menghitung hari :)

Assalammualikumm semua :)
Hehehe sorry babe, dah lama ehh kan aku ta bukak blog aku nih.
Maklumlahh busy doh ! Tade masa lah haihh nak mengupdate sana sini.
Sekarang ni barulah di beri kesempatan aku nak update !
Hehehe
Cuba tengok tittle aku ape untuk entry kali nih weh ?
Aku menghitung hari nak balik nih. Syokkkk  ♥ 
Hari hari aku bukak purse mesti aku tengok tiket bus aku tauu !
Hoii orang somban, den nak balikk nihh !
HAHAHA 
* over pulakkk kannnn
Lagi 4 hari je lagi aku stay kat Kuantan nih, lepas tu
Home Sweet Home lahh wehh :)
Raya ke6 nanti baru aku Welcome Back to Kuantan ! *terpaksa okay ta rela pon
So setakat ni okay lah puasa. Hehee ;)
Seronok dapat berpuasa dengan bestie saya semuaa 
Bangun sahur sama sama even cuma melantak meggi goreng dengan telor mata !
Tapi biasa lahh aku, nak makan waktu sahur susahh lah.
Kadang kadang Aryna je yang bangun sorang sorang. Haha makan lah pape kan cik adik ? 
Sumpahh weh, aku takan lupa kenangan puasa kat Kuantan for the first time nih.
Pegi bazaar sejaohh 1km, jalan kaki sial !
Kalau korang, mesti korang dah merungut bagai kan ?
Tapi kiteorg dah biasa, walaupun terpaksa berperangan dengan nyamuk yang gemok gemok kat hutan tu
Hari Selasa hari tu 16 August , kitaorg satu rumah plan nak
buka puasa kat padang MPK II
Seronokk sangat n then Najib pon follow sekali.
Gambar ta banyak pon yang ktorg snap ! Perot masing masing lapaa lah !
Manja kan aku ? HAHA
Picture ni masa buka puasa ngan Nik n Boboi sekali tapi Najib tade masa nih :)
Muka bahagia nak pegi Padang MPK II
Cahaya Masjid :)
Haa sudah sudah lah eh. Pic ni semua pic lama.
Tengok lah dah berapa lama pulak aku ta update blog kan.
Kalau buka puasa kat padang kan weh, seronokk !
Meriahh sangat ! Kalau bawak family pon mesti lagi best.
Tapi apakan daya, Family tersayang kat Seremban menunggu kepulangan kuhhh :)
Yes yes ! Ta sabar dah nak balik nih.
Okay lahh bubyee 

No comments:

Post a Comment