Thursday, 18 August 2011

Masak :)

People !
Hari ni aku ngan housemate aku semua masakk :)
Kecohh gila dapur kami ! HAHA
Class hari Khamis habis awal, dalam pukol 10.45 am dah habis dah.
Masa dalam bus otw nak balik rumah,
aku bagitau Lynn aku nak masak lahh kan harini
Asyik beli kat bazaar je, kopok lah duit den wehh ! HAHAA
So semalam, aku, Lynn, Aryna ngan Shera pegi Mini Market
Cuba teka aku beli ape wehh ?
Den boli ikan kembungg ! Nak masak sambal. Hahaa
Nak dijadikan ceritanyaa, dalam pukol 6.15pm macam tu barulah 
nak siang ikan, nak masak, nak itu nak ini.
Sumpahh kecoh ! HAHAA
Caya ta aku yang siang ikan ? Wehhh aku terer weh !
Mama cakap aku da boleh kawen dah pon ! Masak nasi je aku failed tauu !
Okay, keje aku menggoreng ikan LULUS !
So, aku mintak Dee ngan Lynn yang masak sambal tu
So tukang letak garam Lynn punya keje lah !
Haaa amek kau ! MASIN gilaa ! HAHAHAA
So dengan kadar segera (dah buka puasa) Dee pegi bukak api balik
repair bagi lauk tu kembali normal.
Haiyooo lepas ni awok Lynn, ta boleh tukang letak garam eh !
Hahahahaha :)
And selepas tu lauk kami pon jadi seperti sedia kala dan boleh makan
dengan berselera !
Hihihihi KENANGAN KENANGAN :)



No comments:

Post a Comment