Monday 6 June 2011

dinner :)

ya ampun ! seriously semalam memang bosan. sangat sangat bosan.
bangun tido bekfes dah siap *nampak sangat aku ni pemalas bangun je da siap semuanya hahahahahaha thanks housemate sudi buatkan bekfes.
hehe.. alhamdulillahh aku rasa semalam memang mewah sangat aku makan.
mana tidaknyaa, lunch pulak mak sophia belikan ktorg sorang satu bungkus nasi kukus.
pehhh memang terbaik la kan.. 
tapi tu la lepas dah makan dah tatau nak buat ape. 
nak tengok tv ? alahaiii tade cerita menarik la pulak. HAHAHA
so prefer aku masok bilik, aku tido.
hahaha sampai kan dee pon bising kot aku asyik tidoo je memanjang.
alahhh dee, jangan la marahh.
tade keje nak buatkan so better tido je. hehe
sedar je dah pukol 6pm. 
hahahahhaha aryna ngan dee dah buntu tatau nak buat ape.
yelaa bosan kan ?
n then aku decided ajak dorang kua je malam ni.
hahaha kebetulan aryna nak belanje kami makan pizza hut ;)
amboi. so sweet lahh !
yela kan dapat duit mara. hidop tengah mewah la sekarang kan.. hehehe
actly ktorg plan nak makan at kenny rogers
tapi c aryna ni dia lupa yg dia allergic dengan ayam.
so tuka la makan pizza. okay jugakkk la kan.
sedapppp :)






thankss aryna. kenyang sangat makan pizza semalam :)
habis je makan pizza, dee pulak belanje minum at starbukss. nyummy !
thankss bestie.
iloveyou. muahxxx :)



No comments:

Post a Comment