Sunday 15 May 2011

yeahh sakit.. huhuhu bencinyaa bila selsema teruk macam ni. nak buat keje pon susah :'(
kenapa la mesti sakit ni kan ? aduhai.. 
actly, ni semua perihal semalam but d sebabkan ada masalah kesihatan
terpaksa la postpone ke harini :)
semalam aku ngan fifie idris n aida khalidah pegi Dewan Perbandaran Sban

ktorg punya junior punya kakak kawen..
siapa ? alaa norzi kot if ta silap. ahahahah xD
thanks ye budak atas jemputan tu.. nanti akak kawen, u datang la ehh..
macam aku ni kawen kan ? yelaa jaohh lagi tu missnawwar oi.. hihi
ade ke patot aida g tanye aku smlm, bila aku nak kawen ?
terdiam seketika aku ! heee kau ni.
fifie pulak untung laa dia da nekad dalam 25thn kawen la dia..
untung la kau.. hahahaa xD
aku doakan yang tbaik buat semua kawan kawan aku yeahh..
kalau ngan member member college aku, siap da plan nama anak bagai.
woww so sweet right ? :)
penah gak dorang tanye aku, but aku cakap ADALAHH..
bukan na berahsia pon tapi lom tentu den ni kawen kan ? hihi xD
okay okay. balik pada topic asal.
selesai ktorg makan, ktorg pon snap la pic.


                bestie saya , syafinaz idris <3


lepas ktorg kua dari dewan tu, fifie ajak singgah Terminal One kejap.. adushh..
dala dalam keadaan yang tidak selesa ni kan 
tp its okay nawwar. sy ttap jugak kuatkan diri sy.. huhu :(
errr sambil jalan jalan tu, sempat lagi aku usha handphone. 
da mcm desperate nak handphone sangat. hahaha xD
finally, jumpa jugak fifie dgn barang yang dia nak tuu. alhamdulillahh ;)
n lpas tu ktog g minum minum dulu at food court bawah.
eee ramainyaa manusiaa. biasala, hari ahad kan ?
okay, fifie da penat. so dia pon anta la sy balik rumahh kan.
hihi jujo doh. aku ta puas spent time ngan kau. kejapppp sangat :'(
sampai rumah, aku teros tuka baju, baring baring semua.
sempat jugak la aku terlelap seketikaa sebab menangungg kesakitan ni kan
tetiber ayh panggil.
omg, tido terganggu :(
ayah ckp nana called. okay budak comei ni called aku
dia ajak kua jalan jalan. bosan kan ?
hihi sy pon teros excted ! wahh jalan lagi.
even hingus ta henti henti melelehh, tapi nekad na bejalan lagi tu. hihi xD
first tempat nana ajak g jusco.
teman dia makan askem mcD. eeei nenek ni. aku da demam, kau nak ajak aku makan askem ?
gilaaa maut. aku tanakk :(
then, aku tatau ape yg da rasuk aku. aku ajak nana pegi paroi.
aku nak makan dekat IJAN BURGER. terbaikk xD
tetiber tekak aku ni teringin nak makan buger ayam. hihi
nana mula mula tanak, tp bila dia tengok aku
teros ta sampai hati.. hihi thanks sayang. muahx :)
lega aku dapat apa yang aku inginkn.. even tgh sakit cmni kan ?
hihi.. nnti kite pegi lagi okay. tp tgu aku sihat auu :)
okay la, nak cerita tu je. bubyee ;)

No comments:

Post a Comment