Thursday 26 May 2011

result ? alhamdulillah :)

25 MAY 2011.
tarikh keramat bagi aku n kawan kawan UITM aku yang lain.
tp especially buat aku. yg first time nya
membukak student portal UITM tu.
hahahahaha dap dup dap dupp.
pukol 1 lebih, bie called teros tanye pasal result.
mula mula poyoo tanak bukak. tp sebab pakcik ni buat aku maken nervous
maken nekad aku nak tengok result tu.
HAHAHA.
siot kau bie !
okay, dengan lafaz bismillah aku bukak student portal tu
n aku tengok sendiri result aku.
aku hanya mampu berkata ALHAMDULILLAHHH :)
tade la bangang sangat aku ni.. *berkata dalam hati
tapi sikit mengecewakan.
paper business math sudah bakal aku jangkakan.
sah REPEAT ! 
weiii, PERLU KE ???????? hate u !!
sebab business math lah pointer aku lari sikit.
kalau ta, memang dah sahh boleh dapat 3above.
haihhh ape ape pon aku just mampu besyuko jelah.
aku da cuba buat yg terbaik.
tu je aku mampu.
yg penting ayah mama banyak support aku.
classmates aku.
lecturer aku.
ishhh aku ta jumpe 'Pak Sani' la kan sem depan.
eeee rinduuu ngan lec Admin aku tuh ! HAHAHAA
thankss encik sani. banyak membantuu :)
n lecturer lain jugakk lahh..
bajet mcm dorang boleh baca je blog aku.
nawwar nawwar.
macam macam gelagat kau ni kan.
hahahaaa.
okaylahhh.
bubyee :)

No comments:

Post a Comment