Monday 23 May 2011

I'm Happy :)

guys ! happy wehh sumpah happy :)
asal happy ? sebab duit aku habis ! HAHAHAHA
harini aku bangun pukul tepat pukol 12pm. bangun pon sebab kakak tercintaa aku called
adess nawwar nadira nihh !
menganggu aku tidooo betol. n then habis je letak called, 
teros aku sambung tidoo. hahahaa
tetiber bie pulakk kejott ! ades ! memang aku kena bangun la nih.
lgpon satu setengah ni nak keluar dengan nana comei..
hehehe..
3 destinasi kami pergi harini.. walawehhhh bejalannnnn !!
best wehh. 
mula mula aku ngan nana pegi JPN.. bukan nak jumpa ayahh pon.
nak pegi amek IC jap haa. yolaa dah siappp kan !!
lepas tu aku ngan nana tengok jam, da pukol 2.15pm.. 
okayy perot lapar ! nana ajak makan mcD ! terbaikk :)
so, kami pilih untuk makan d terminal one sahajaaa.
sebab lepas ni nak teman nana beli barang.
macam macam ! UNTUNGGG LAHH :)
sedappp sangat dapat makan ayam goreng spicyyy nih.
nyumm nyummm !
lazat wehhh. paling penting aku da collect dua gelas dia.
hahahahahahaha terbaikkkk wehhh !
sambil sambil makan tu, nana beceritaaa la masalahhh dia.
babe, aku harapp kau kuat okay. tayahh lagi nak ingat lagi boy macam tu okay.
nana boleh dapat boy better dari tuh lagi. insyallahhh nana.
pecayelahhhh :)
okayy.. lama ta lama la jugakk dengar masalahh dia tu..
sambil tu mulot aku asyik mengunyahhhh ayam goreng mcd tu.
hahahahaha ta senonohhh kan ?? alahhh lantakk la weh !
okay, berbalik pada nana.
serious wehh. lelaki tu memang betol betol lahh !
da dapat kawan aku pon kau tetap ta besyukooo.
adatlahh kan lelaki, memang ta penahhh cukopp satu kan kan kan ?
kau, Hazwan Mustapa, jangannnn mengatal okay bie !
i'm trust you Daddy :)
grrrr okayy sambung.
sesudahh makan, kiteorg pon pegi jalan jalan satu terminal tu.
dok teman c teman nana ni boli no baru.
haihhhhh again. aku teman nana beli no baru.
mulakann hidopp baru ye c comey kuhh ! i know u can do it :)
go bestie ! go go !
n alhamdulillahhh dapat jugak no baru tu.. hehe
sesudahhh beli tu teman nana beli handbag pulakk.
untunglahhh shopping kan.
aku ?? aku just beli Eyelinerrrr je. tu je aku mampu.
hahahahahahahaa
okay stop gelak nawwar !
sambung jalan lagi, ktorg g Popular sekejappp.
belikan adek ketas A3. adesss boleh pulakk tejumpee junior aku masa Skola Teknik dulu.
kepenx tu haa ! ahahahaa.
thankss budak sudi tego aku ni haa. hahaha
lepas habis tu, nana tetiberr ajak lepak Ijan Burger at paroi..
yesss memang terbaik la nokk.
siap offer nak belanje lagi. thankss comei :)
kat situ pulakkk nana ade jemput ex senior dia masa at Uitm :)
borak punya borak. dahh azan magrib.
ayah pon da suohh balik.. hehee.
ehemmm balik tuu nana lepakk rumah kejap tolong adek aku buat lukisan.
HAHAHAHA budakk art kan ! padann muka xD
edennn memang Failed melukisss nih.. 
so sebabkan keje dia banyak kan, ayah prefer nana tidoo jela at rumah ni.
alahh bukan selalu ponn ! hehe..
so aku pon teman nana balik rumahh dia sebab dia nak tuka baju semua kan ?
hehe before balik rumahh dia, ktorg pusing pusing satu taman naik moto. bosannn bhaa !
n then teserempakk ngan c capik ngan c amir ni.
satu taman ngan ktorang. alang alang semua nga cuti sem
lamaa la jugak ktorg borak borak atas motorr tu :)
siap tuka tuka no. alahhh adat la kawannnn !
HAHAHAHAHAA.
okay, papehall hello hello aku ! 
okayy la people. aku penat.
okay. bila sampai rumahh aku online.
dapat tahu pihak college cakap bebudak Uitm kena daftar register baru ni 25hb.
abahhhh kau !
result pon entah boleh tengok entahh tidak lagi masa tu. banganggg !
lantak kau la.
aku tetapp balik 28hb. apa nak jadi, jadi la weh !
okay la. aku penat tapi sumpahh aku happy.
memang seharian ni aku spent time ngan nana je, hehee.
okayy la. maybe tu je kot yang boleh aku ceritakann..
good night people.
muahhxx :))



No comments:

Post a Comment