Wednesday 18 May 2011

i'm tired !

walawehhhh nak mencantekkan blog la kononnya aku nih ?
last last ni jela yang aku mampu.
asal aku pilih purple pink ?
entah la. yang aku tau aku addicted ngan dua color ni bila d combine kan.
serious lawa.
but aku tau ramai member aku ta suka color pink.
asal ehh ? ahahaha nampak mengada ngada eh ?
hahahaa xD
lantak la gila yang penting aku suka. tp aku prefer color purple lah okay
hihihihi..
sapa sapa yang selalu bukak blog aku ni, jangan la pulak tekjut aku letak pic korang.
hehee. korang terpilihhh tahu :)
errr pic family bukan tanak letak. but nanti la dulu kan ?
bahayaa ! hehee
pic boyfriend pon aku tanak letak dulu.
nanti nanti la ehhh..
takot ada paparanzi kejar pulak ! hahahaha
okay la, actly aku dari petang tadi ta sudah sudah dok beronline je nih.
yelaa aku bosan. ni jela aku buat. haha
err dari mula mula aku guna laptop, aku tuka guna computer.
ta menahan kan ? hahahaha.
okay la. serious aku penat.
penat gilaaa.
huhuhu. 
:'(

2 comments: