Wednesday 11 May 2011

hang out dengan Nurul Atiqah binti Dahari

holla people :)
actly, aku kua ngan Ady hari ahad lagi tp d sebabkan kesihatan yg tidak mengizinkan
so aku postpone la tulis at dalam blog aku ni. 
yeahhh lupakan pasal tu. 
hari ahad tu kecian gila ngan Ady, lama betol dia tgu aku kot.
mana tidaknyaa, aku bangun pukol 10am, n Ady da ade da pon at jusco. hihi really sorry bestie :)
janji ta buat lg lepas ni. hihi

sampai je kat sana, aku teros called dia.
suoh dia tgu at tempat paling strategik, senang mau carik. hahahaaha xD
dalam 10 saat mencarik, aku pon nampak dia.
setelah setahun lebih tidak berjumpa kan ? Ady kelihatan sedikit berisi i thought.
but she say, aku maintain. hahaha thanks :')
entah la ehh susah na gemok kot. tp tape. yang penting sy bahagiaa..
so after da jumpe tu, confirm la salam semua kan, *takan tu pon na cerita
n then kami jalan jalan. yeahh kami shopping.
sumpah aku cakap, terbang duit aku rm150. gila kan ? 
sedangkan cuma beli tshirt je pon, tapi entahh la. ade la lagi aku beli..


                                    us :)
hehehe, jujo ohh seronok sangat keluar.
even kita kurang amek pic kan. yelaa masing masing sibuk na shopping.
hahahaha.
paling ta tahan semua kedai aku nak masok.
okayy bila da lapar, Ady ajak pegi makan. part ni kelaka sebab na makan pon masing masing blur tatau na makan ape.
last last aku decided, makan jela at foodcourt.
banyak sikit choice kan ? hahaa
n btw thanks a lot to Ady because sudi menghabiskan makanan sy yeah :)
ta rugi wehh bawak kau. seriously ! hahaa
after da sudah tawaf satu jusco tu 
Ady gtau dia na balik. yela kan, dia pon na balik Puncak Alam petang tu..
alright sayang. no problem !
but before balik, singgah kejap at atas, nak belikan adek aku waffle.
n aku belanje Ady askem.
sebab kesalahan aku dtg lambat.. hihi.
okay, papepon serius ohh best kua ngan kau Atiqah :)
next time insyallah kita jumpa lagi yeah. kau jangan serik tau. hahahaha
thanks sangat sudi dengar cerita aku. yelaa dulu dulu Ady kan rajin dengar masalah sy. 
still remember right ? haha
okay la babe.. c u next time.
loveyou bestie, Nurul Atiqah :)

No comments:

Post a Comment