Wednesday 11 May 2011

cancel hangout ? ohh nevermind :(

sepatotnyaa hari ni aku ngan bebudak college da plan na keluar jalan jalan.
tapi sebab ade beberapa masalah terpaksa la cancel.
tu pon nasib baik malam tadi aku terjaga, aku dapat text dr dorang.
yelaaa malam tadi kepala berat sangat kan.
memang mintak tido, sampai bola pon aku ta tengok..
hahahaha xD
okay berbalik pada tadi, dee text gtau yg esok (harini) abg dia na guna kereta.
so how ? takan na naik public transport pulak ? yelaa kan banyak tempat na pegi
so fikir fikir, cancel jela kan.. lgpon kesihatan tidak mengizinkan sy la.
tetiber rasa bersalah pulak at aryna, terus aku text dia gtau.
n alhamdulillahh dia faham. thanks baby :)
tape la.. insyallah minggu depan okay. tu pon kalau duit aku untuk keluar ade lagi.. hihi
okay la, just na gtau tu je. hihi, bubye :)

No comments:

Post a Comment