Sunday 10 April 2011

happy birthdayyy sistaa :)

happy birthdayyy my beloved sista, NAWWAR NADIAH MOHAMED NAJIB :) alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi akak sekarang dah berusia 23th yeahhh ? hahaha not really tua la yangg. so kak nad, please okayy be matured tau. jangan berperangai macam bebudak lagi. hahahaha rasa rasanya umur macam ni da sesuai kawen kott. hahhahaha tapi aku tau ko mesti nak kumpul duit banyak banyak kan ? yelaa ko kan nak beli kereta, beli rumah, nak blanjer ayah mama ngan adek adek ko makan at hotel 5 star.. kan kan ? aku sayangg ko sangat sangat kak nad !! u're the best sister i ever had :) i love youuu. nnti aku balik seremban ko blanje aku ehh ! aku just nak mintak makan ikan siakap masak stim jee. aku kempunan yawww ! hehehe haritu mase korang datang sini ta makan pon macam tu. sedihh kott. tp its okayy la. aku doakan semoga kak nad di murahkan rezeki, success selalu, panjang umur and cepat cepat la kawen yeahhhh :) iloveyouuuu



No comments:

Post a Comment