Friday 1 July 2011

rinduuuu !

hee entry kali ni nak bertopic RINDU pulak.
ishh entah kenape tetiber rasa rinduu pulak at adek beradek aku tu.
kalau bejumpa, ade je benda ta kena. na begadohhh saja. HAHAA
aku rinduu korang semua la senang cerita. hehehe..
korang ni kan. bila aku called je, semua tanya bila aku nak balik kan ?
HAHAHAHA
aku tatau la aku balik bila. korang berdoa jelaa eh.
insyallah masa birthday adek kot. tp aku ta berani nak janji tau. 
okay ? ;)
hurmmm tetiber rasa sayu je dok at rumah sewa ni.
teringat pulak selalu bila at rumah seremban, mesti kecoh dgr aku ngan adek begadoh.
dengar kak nad membebel. tp sekarang ? diam jelaa :(
bila lapar, makan jela ape yang ade kan.
kalau at rumah, bila lapar je, ayah mama mesti ajak makan luar.
best sangat ;)
ishhhhh RINDUUU korang semualahhh !
my sibling. jangan nak merampas mereka dari aku okay. ilovegirls <3



No comments:

Post a Comment