Sunday 7 August 2011

thanks bestie :)

HAPPY sangat harini sebab bestie bestie aku
sanggup layan karenah aku. 
Thanks tau :)
Minggu ni minggu STRESS sampai aku rasa stress aku ni dah tahap maximum dah.
Dear, Najwa Dayana, Siti Amalina, Aryna, and Shaheerah Hana thanks 
selalu berada sebelah Nawa bila Nawa sedih, happy, tension, murung n macam macam lah.
Aku tau korang pon dah naik penat layan karenah aku kan.
Terutama Lynn ngan Dee :)
Kadang kadang aku malas nak tunjuk kat korang semua aku ngah sedih
tapi sometimes perasaan tu ta terkawal pulak.
Tadi dapat makan Mcd, sumpah heaven !
Sampai 2 set Mcd aku balun. Yaww sedapnyaaaa :)
Puas puas puas.
Pedulik ape duit aku habis. Yang penting aku nga tension.
Kalau KAU ade depan mata aku sekarang, dah mati agaknya kau tu aku bunuh.
Ya Allah ape yang cuba aku sampaikan nih??
Hari hari aku melalut.
AARRGGGHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tahap kesabaran aku ada batasnya babe. 
Tadi, after tamat conservation ngan tutt, memang aku sumpah seranah habis lah.
And tetiber aku sebak sangat.
Of course lah bila dah sebak, kelopak mata kita ni rasa penas je
n secara automatic air mata ni pon keluar !
Tui tui ! SIAL lah !
And tangan aku ni ringan je nak baling handphone nih.
Dan sepantas kilat Dee tarik handphone aku.
Kalau ta agaknya handphone aku dah bekecai dah kot.
Btw, thanks honey.
Betol cakap korang, selama ni aku terlalu jujur kan sampai ke satu tahap tu aku yang sakit.
Terasa diri ni bodoh sangat ta penah dengar cakap korang.
Takpelah, at least aku dah try terbaik. Tp dia yang macam TAIK kan ??????
Bestie, i love you !
Buat sahabat sahabat nawa yang jaoh di mata, 
koranggg, nawa tension !!!!!!!!!!! 
Kalau korang dekat mesti kat korang nawa menanges kan.
Specially kat Eyqa ngan Fifie :'(
I miss you girls. Miss you so badly. Sumpah demi Allah !!
Korang korang doakan nawa eh. 
Nawa penat lah sakit macam ni, buat baik orang ta pedulik tapi bila buat jahat orang ta suka.
So how? Aarghhhhh




No comments:

Post a Comment