Wednesday 24 August 2011

Buka Puasa ;)

22 August 2011
Harini tetiber je selera ni rasa macam nak makan Pizza Hut !
Sedapnyaaa !
Alang alang hari tu aku pegi CIMB nak amek account statement
direct aku teros ajak Dee pegi ECM
Pegi Bank sekejap je pon. 
Sampai ECM masa tu baru pukul 4pm.
Awal lagi pon nak berbuka puasa kan kan kan
So, aku ngan Dee reserved lah untuk buka puasa nanti.
Tetiber Aryna datang dia cakap dia nak join ktorg buka puasa kat sini.
Sepatotnya makcik tu dia nak belanja boyfriend dia makan kan JONNY
*betol ke aku type ni ?
Sekali dapat tau aku ngan Dee nak makan Pizza, teros cancel !
HAHAHAHA 
Faham faham jela perot aku ni kan
Nampak je aku ni kurus, tapi selera makan aku sikit pon tak macam tu !
Aku suka makan.
Dan aku ta penah sekalipon berkira pasal makanan aku.
Ta pecaya tanya la kawan kawan aku yang always dengan aku 24 hours !
Hehehehe ;)
So, bila part order makanan, semua aku nak beli.
Tapi duit dalam purse pulak ta mencukupi.
Okay, aku pasrah ! Duit ohh Duit !
Takpela, yang penting aku dapat makan jugak Pizza favourite aku ni :)





Heaven gila !
HAHAHAHA thanks btw Dee, Aryna and Razin sudi layan karenah aku nih.
Love you bestie <3

No comments:

Post a Comment