Monday 27 June 2011

ta pegi class, OMG !

seriously tetiber aku ase memang dah lama aku ta jejak kaki at college tu. omg.
tengok jelaa harini mane ada aku g class..
astagaa, tp insyallah mungkin ini last time aku ponteng kott.
actly, harini bangun awal. buat penat bie je kejot i awal pagi tp i sambung tido.
n paling klaka aku sedar sedar dah pukol 9.15am. memang da skip class pg la kan ?
class harini 8.30am-4.30pm.
tp esok ngan rabu lagi la. sampai 6.30pm.
memang best la kan wehh ?? huhuhu.
apelaa kau ni nawa. dah la bangang. pemalas nak pegi class :(
macam mana nak ubah sikap eh ?
okay, lepas tu aku, aryna, lin ngan dee dah siap siap nak g class pkol 10.30am.
bus pulak cm sial tade. tade ke lahanat namanya ??????
korang na tau ta, satu jam lobih kot ktorg macam bodohh tgu lama lama.
so bad !
n ktorg decided, balik jela semula at rumahh.
study sendiri at rumahh. penat tggu lama lama macam orang gila !
tp macam biasa la bila at rumah kan ? lagi lagi nampak tilam empuk tuh.
mata ni memang mintak tido jela. HAHAHA
heee. bosan bosan !
nak study malas. panassss. always panas la kuantan sekarang.
bila mau hujan ehh ? adess..
okay la. dah tatau nak cerita ape lagi.
bubye.

No comments:

Post a Comment