Saturday 4 June 2011

pindah rumah :)

Finally. dah berjaya dapat rumah.. n selamat pon pindahhh. hehehe..
thanks a lot to Dayana Malek and Aryna Azizan susah susah mencarik rumah
sampai ke area Polo.
haiyaaa. tapi area rumah ktorg ni jaoh sikit lah ngan kedai kedai. ATM lagilahh jaohh..
tapi tapelaa. boleh la kan belajar berjimat. HAHAHA
berjimat la sangat. dah la aku behutang ngan member member aku nih..
especially lin. makk aii banyak betul hutang, 
tapelaa la lin. jangan risau. nawa ingat hutang nawa semuanyaa ;)
okay. biasala kan bila pindah rumah baru.
penat mngemas rumah. kemas bilik n macam macam lahh.
btw, also thanks to Raja Nazrin sebab sanggup berulang alik menolong ktorg semalam.
thanskk tau :)
hahahaha petang tu najib ngan sham datang rumah. 
hehehe... thansk korang tolong ktorg beli macam macam.
malam tu boyfriend dee pulak datang ngan member member dia. untung lah !
pehh malam tadi serious penat sangat.
sampai kan manusia tu called berkali kali aku ta sedar. haha memang la.
SILENT kan ? HAHAHA.
hurmmmm..............
harini aku ngan housemate ramai ramai keluar g ECM beli barang dapo..
hahaha terbaik lah !
seronok sangat beli barang dapor. hahaha.
even aku ni memang dah kehabisan duit tapi tetap gak la meneruskan perjalanan tuh !
hehehehe..
errrr... malam ni ktorg plan nak masak spaghetti.
pehhh sedap ! terbaik wokk.
pandai dayana masak. sedapnyaaa Dee :)
lepas ni insyallahh nawa punya turn pulak masak. hahahahahaha..
harini rumah ktorg ta putus putus tetamu datang.. 
seronokk. dorang datang lepak lepak kan. hehe..
okay la. just nak ckp tu je. :)



No comments:

Post a Comment