Tuesday 31 May 2011

sem baru bermula :)

alhamdulillahh sekejap je aku dah naik sem 2 kan ? HAHAHA
azam baru ? ish perlu ke cmnihh ?
tade azam lah. tapi okay la. da janji ngan diri sendiri nak lawan result sem lepas.
nak buat yang lagi terbaik n terbaik :)
wish me luck okay.
so far okay la semalam daftar sem kena compound rm10 sebab lambat dtg register.
lek lahh ! nasib baik rm10.
okay jela.. tade masalahh sangat pon.
poyoo gila kan ? HAHAHAHAHAHAHA
okay stop cerita pasal daftar daftar nih. 
harini hari selasa (31/05) penghujung bulan 5 kan ?
class da mula da.
okayy. actly smlm lagi dah start class. tp ta sempat nak masok.
tp aku da called lec math. 
serious wehh. aku tersentuh gila dengan kata kata lec math aku.
dia cakap dia ta sangka aku repeat math. n dia ta penah teragak yang aku akan repeat.
tapi nak buat cmne kan ? tade rezeki laaa :'(
okay la. sem baru ni class tade pack sangat cm sem lepas.
better sikit. memang mula mula rasa seronok la kan.
tapi tengok jelaa nanti bila da mula banyak assgment, memang tension !
masa tu rasa macam nak quit study pon ada jugak. 
okayy. 
nak cerita pasal semalam.
lin belanje aku, dee ngan shera tengok movie. KARAK !
yess memang terbaik lah tengok cerita tu.
berapa kali pulak aku asek memeluk lin je.. hahahaha.. seram seram !
bagi aku cerita tu best la jugak. ade part seram n part sedih bila kawan kawan dia mati.
haihhhhh..
n after tengok movie, lin nak beli lappy pulak !
okay la untung orang baru dapat duit MARA kan ? hehe.
bila la turn aku wehh ? :'(
hurmmmm balik je dari ECM, ktorg terus dok mencarik rumah. 
memang penat la kan ? yesss sangat penat tau !
okayy la... pape pon biasalaa kan. 
adat la tu penat. HAHA ;)

No comments:

Post a Comment