Saturday 21 May 2011

rambut saya dolu dolu !!


wiwittt bila aku tengok segala koleksi gambar gambar kat local disk lappy ni,
aku ternampak satu album
yang semestinya semasa rambut aku panjang..
wahh ayu sial. hahaa
ta menahan aku tengok pic ni sambil gelak gelak.
ni antara yang terpilih la..
kalau ikotkan banyak lagi. tapi malas la haihh nak letak semua kan.
semua ni pic lama..
dah kata entry aku kali ni "rambut saya dolu dolu".. hahaha xD
tengok jelaa muka pon bebudakk lagi. 
for my friends at college tu, korang mesti ta penah tengok 
rambut nawa panjang cmnihh kan.
agaknyaa kalau aku ta gunting rambut
thn lepas rambut aku da sampai ke lutut gaknyaa.. seriouss wehhh !!
motip aku buat ni just aku rinduuuuu !
tapi aku da nekad la malas nak bela rambut panjang. malassss !
maybe sebab sekarang trend berambut pendek kot.
hahahahaha :)
tetiber teringat pulak masa zaman sekolah teknik dulu..
at dalam dorm, aina zafira selalu betul main rambut aku.
yang aku ingat masa tu, dalam dorm ktorg, aku, aina zafira ngan tehaa je rambut panjang.
kan kan kan ?? but aku je yang potong dulu.
dorang maseh maintain kekalkan rambut tuu. 
babe, rambut korang cantekkk ! seriouss gila :)
kejap kejap. aku ada gak curik pic macikk ni. hehehehe






walawehhhhh lawaa lawa lawa :)
alamakkk pic teha tade pulak.. nanti kalau ade aku letak.
until now bila aku tengok kawan aku 2 orang ni, aku induuuuu rambut lama aku.
hehehe. 
kau, Aina Zafira jangan gunting rambut tahuuu !
aku sukaaa rambut kau ngan rambut teha <3
okay la, just nak gtau tu je. 

thanks people sudi tengok blog aku :)

No comments:

Post a Comment