Friday 15 April 2011

cantik menarik dan tertarik !

hahaha sekarang aku nak bercerita perihal gadis gadis OM hari slase haritu.. maap la, kesuntukkan waktu haritu. so terpaksa la delay update blog tersayang nih. hehe. yela dengan examnya lagi hari rabu haritu. so tade masa nak online memanjnag kan ? setakat ni alhamdulillah dah selesai 3 paper final aku dah jawab. tinggal lagi 4 paper je. ayoyoo :( sudah sudah. aku nak bercerita perihal kawan kawan aku yang cantik cantik jelita ni. wahh masing masing membuktikan kecantikan masing masing ye bila semua sibuk bergaya sakan especially all my patner najwa dayana, siti amalina, shaheerah hana and ta lupa aryna azizan. wahhh hari selasa haritu aryna sangat sangat lain ye kawan kawan. sangat menarik dan tertarik. hahaha sampai Quraisyah pon ta senang duduk. hahhahahahha kalo qu bace mampos ! chill qu, aku cuma bergurau tapi kalau betul pon ta salah kan ? sebenarnya hari selasa haritu bebudak OM part 1 ni, lec buat evaluate personality. ade markah beb. so masing masing mestilah nak melawa sakan kan ? hahaha daripada yang tanak make up semua make up. hahahah memang terbaik la korang :) biasala kawan kawan aku yang cantik bergaya ni semestinya tidak akan melepaskan peluang cmni kan ? buwekk :DD
                                                   lyn and aryna :)
        amoyy :D
shera :)
bestfriend <3


yeahhh inilah dia personality kami pada hari selasa haritu. cantek ta ? cantik kan ? *please cakap untuk jage hati pon tape lah.. hahahahaha.. :DD semoga kite semua dapat result yang menarik untuk evaluate individual ini yeahh :) and also tidak lupa, GOOD LUCK for the final exam my bestie <3

No comments:

Post a Comment